USA: 7,8 százalékkal nő a reklámpiac
Várhatóan 140 milliárd dollár közelébe emelkedhet az Egyesült Államok hirdetési piaca az idén. Ez 7,8 százalékos növekedést jelent a világ legnagyobb piacán - véli a TNS Media Intelligence kutatóintézet. A korábbi jóslatok 5-6 százalékos javulásról szóltak. Az egyik fő tényező a növekedésben az athéni nyári olimpiai játékokkal kapcsolatos reklámköltés lesz. Az idén a politikai hirdetési piac is fellendül az év végi amerikai elnökválasztás miatt. A bővülést segíti az általános gazdasági megélénkülés is. A TNS szerint a hirdetési piac legdinamikusabban növekvő szegmense a spanyol nyelvű reklámoké. (VG)
Terjeszkedik az International Herald Tribune
Újabb tartalmakkal készül előállni az International Herald Tribune (IHT). Az angol nyelvű lap vezetői Párizsban jelentették be, hogy részletesebben foglalkoznak az európai üzleti élettel, a technológiaiparral, a kommunikációval, az utazási lehetőségekkel és a munkaerőpiaccal. Michael Golden kiadóvezető a befektetés pénzügyi hátteréről és a kiadó eredményeiről nem nyilatkozott. Az IHT tavaly került a The New York Times (NYT) tulajdonába. Az NYT a hírek szerint 75 millió dollárért vásárolta meg a társtulajdonos Washington Post 50 százalékos részesedését, véget vetve a harmincöt éves partnerkapcsolatnak. (VG)
Pénzes lakó kerül a villába
Mától tovább nő a Való Világ 3 leendő győztesének nyereménye. Az esti beszavazóshow három résztvevője összesen több mint 8 millió forinttal licitált, hogy bekerülhessen a beszavazóshow-ba, amelyre még soha nem volt példa a magyarországi kereskedelmi televíziózás történetében. A legmagasabb licit 3,1 millió forint, míg a legalacsonyabb 2,5 millió. Az összegek jelenleg ügyvédi letétben vannak. A három jelentkező közül a két vesztes visszakapja az általa felajánlott összeget, míg a villa új lakója a végső győztes 70 millió forint körüli rekordnyereményét pótolja ki megtett licitjével. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.