A kampányok túlnyomó része 2003-ban is a tévében jelent meg Magyarországon, noha hatékonyságuk jelentősen növekedhetett volna, amennyiben a rádiós hirdetésekre nagyobb hangsúlyt fordítanak. A televíziós reklámok bekerülési ára azonban nagyon alacsony Magyarországon, a csehországi árakhoz képest például kétszer olyan olcsó a tévés hirdetés - véli Horváth Réka. A Danubius rádió marketingigazgatója szerint az idén úgy tűnik, piaci paradigmaváltás kezdődik el, mivel a tévéárak emelkednek, kereslet-kínálat függvénye alakul ki. Másrészről pedig az olcsó tévéreklámok miatt jelentősen megnőtt a reklámzaj, ami a tévés hirdetések esetében a hatékonyságot is jelentős mértékben csökkenti, így azonos viszszaidézés eléréséhez egyre több felületen kell megjelenni - véli Horváth Réka.

A rendelkezésre álló kutatási eredmények alapján Feledi György médiaszakértő készített egy tanulmányt 2004 januárjában, ami a kampányok során használt médiaköltéseket veti össze az adott szegmens reklám-visszaidézési értékével. A TGI Hungary végzi a reklám-visszaidézés mérését. Feledi György szerint a tévé és a rádió az elsődleges ismertséggeneráló eszköz. Számításai szerint amennyiben 2003-ban a televízió reklámrészesedése 10 százalékkal csökkent volna, s ezzel az értékkel a rádióhasználat növekszik, a reklám-visszaidézés mértéke 1,2 százalékos növekedést mutatna. Feledi György leszögezte: mindez azt bizonyítja, hogy a tévéhasználat mellett érdemes nagyobb volumenben a rádióban is megjelenni, mert ez növeli a reklám-visszaidézési arányt.