Teljes körű arculatváltást tervez a Főtaxi. A taxitársaság várhatóan már februártól új megjelenést ad autóparkjának. A Főtaxi célja a piaci pozíciójának további erősítése - nyilatkozta lapunknak Végh Tibor, a cég vezérigazgatója. A Vegyépszer Rt. tulajdonában lévő Főtaxi reményei szerint az eddigieknél jóval markánsabb megjelenéssel elkerülhető lesz, hogy az utasok más taxikkal összetévesszék a lakosság által a legkedveltebbnek ítélt cég autóit. A Főtaxi a tavalyi évben produkált, várhatóan 180 millió forintos nyereségéből finanszírozza az átalakítást, Végh Tibor azonban a konkrét összeget nem kívánta megemlíteni. A cég 2000-ben és 2001-ben még veszteségesen működött.
Az arculatváltozás a taxi gépkocsik egész felületét és a szabadjelzőt is érinti. Végh Tibor elmondta: a társaság 800-850 szerződött partnerének autóparkja a korábbinál erőteljesebb, figyelemfelkeltő arculatot kap, a kocsik oldalán lévő kockasor mozgalmasabb, a szabadjelző pedig dekoratívabb lesz.
A társaság új márkastratégiával globális reklámkampányt is tervez, amelynek középpontjában a vendég, az utazóközönség áll. Eddig a Főtaxi a lakosság körében számított a legnépszerűbb társaságnak. A kommunikáció elsősorban a gazdasági szférát célozza meg, de nyit a potenciális vásárlóerőt képviselő fiatalok felé is. Kétféle spot készül, egyik az üzletembereknek, a másik a fiataloknak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.