Közel 200 százalékos forgalomnövekedésre számítanak 2004-ben is az internetes kiskereskedelemben a Fotexnetnél - árulta el érdeklődésünkre Jánosi Péter, a társaság pr- és kereskedelmi igazgatója. A növekedésben jelentős szerepet játszhat az internet-hozzáféréssel bíró háztartások számának emelkedése, ami az online vásárlási szokások változásában is megnyilvánul. Míg korábban a vásárlások túlnyomó része hétfőtől péntekig, a reggel fél kilenc és délután öt óra közötti időszakban történt, addig 2003 második fél évében megkezdődött egy lassú kiegyenlítődés. Ennek köszönhetően egyenletesebbé vált a tranzakciók időbeli megoszlása - tette hozzá Jánosi Péter.
A hagyományos üzletekhez hasonlóan az internetes áruházakban is kiemelten fontosnak számít a karácsonyi ünnepekhez kapcsolódó vásárlási hullám. A tavaly karácsonyi bevásárlás - amely az év kiemelkedő kereskedelmi időszaka a Fotexnetnél is - hasonlóan az egész éves trendhez, a forgalom csaknem 200 százalékos emelkedését hozta - közölte Jánosi Péter. Az összforgalmon belüli bővülés azonban kategóriánként eltérő eredményt mutatott. Az előző hónapok összforgalmához viszonyítva a DVD-k és a CD-k produkálták a legerőteljesebb, csaknem 40 százalékos növekedést. Jellemzően a sikerfilmek, illetve a hozzájuk kapcsolódó filmzenék iránt volt a legnagyobb kereslet. A karácsonyi ajándékozás hagyományos termékeinek, a könyveknek az értékesítése is növekedést mutatott az online kereskedelemben. 25 százalékkal többet vásároltak belőlük a karácsonyt megelőző hetekben, mint korábban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.