Bulvárméretben a The Times

Novembertől csak bulvárméretben jelenik a több mint kétszáz éves brit napilap, a The Times. A Rupert Murdoch médiabirodalmához tartozó lap már egy éve teszteli a kisebb, kompakt formátumot. Ez alatt az idő alatt 4,5 százalékkal nőtt a kiadó árbevétele. A tekintélyes lapok közül elsőként az Independent váltott tabloid formátumra, még 2004 májusában. Azóta 20 százalékkal nőtt a lap olvasótábora. A konzervatív The Daily Telegraph, a baloldali The Guardian és a Financial Times üzleti napilap továbbra is a hagyományos formátumban jelennek meg. (VG)

Ingyenes levelezőrendszer a Sanomától

CitroMail.hu néven ingyenes levelezőrendszert indított a Sanoma Budapest Rt. A kiadó áttekinthető és könnyen kezelhető szolgáltatás ígér. A női felhasználók érdeklődését a citromfigurás logóval, felhasználóbarát felülettel szeretné kivívni a CitroMail.hu, a fiatalokat pedig a site friss, dinamikus dizájnjával és extra szolgáltatásaival próbálja az oldalra csalogatni. A levelezőrendszer bevezetéshez rádióspot is készült, amely az Opus együttes Life Is Life című dalának egy részletét dolgozza fel ("Levelet kaptam, lájf!"). (VG)

Reklámfilmmel is népszerűsítenek

Az idén első alkalommal televíziós spotok is népszerűsítik a Reklámzabálók Éjszakáját. A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 beharangozó kampánya minden eddiginél nagyobb médiatámogatást kap. A rendezvény ezúttal a Tv 2, a Viva és a Spektrum Televízió képernyőjén is megjelenik. A reklámokat szervezők házon belül készítették. Az idei turné egyik újdonsága, hogy világ leghíresebb játékfilmrendezőinek reklámfilmes kalandozásait tartalmazó Kings of Ads válogatása az idén a november 25-i gálaesten debütál Magyarországon. (VG)

A McCann Erickson az év ügynökséghálózata

Az EFFIE világviszonylatban az egyetlen olyan díj, amely - szemben számos, a reklámok kreativitását értékelő megmérettetéssel - az eredményességet, a hatékonyságot helyezi a középpontba. A McCann Erickson kampányaival 2004-ben is felülmúlta a többi ügynökséghálózatot. Dominic Lyle, az Euro Effies igazgatója jelezte: a nemzetközi siker többek között köszönhető az ügynökséghálózat új, többfajta marketingkommunikációs eszközt összehangoló modelljének, a McCann Demand Chainnek. (VG)