A napokban elindította negyedik - naponta közlekedő - londoni járatát Budapestről a British Airways (BA) kifejezetten azzal a céllal, hogy ezzel is fölvegye a versenyt a diszkont-légitársaságokkal, és még több csatlakozási lehetőséget kínáljon a tengerentúli célpontokhoz - jelentette be évértékelő tájékoztatóján Molnár Ferenc értékesítési és marketingigazgató. A két főváros között közlekedő gépek által felkínált kapacitás egyharmadát így a brit légitársaság adja.
A BA budapesti irodavezetője eredménynek könyvelte el, hogy az éleződő versenyben tartani tudták bevételi tervüket, és növelték az üzleti utasoktól származó bevételek arányát, miközben a megelőző üzleti évben jelentős jegyárcsökkentést hajtottak végre. A 2005/2006-os évben nyolcszázalékos utasszám- és ötszázalékos bevételnövekedésre számít. Emögött részben az áll: tavaly februárban bevezették a 29 ezer forintos legalacsonyabb árat (oda-vissza út, adók és illetékek nélkül), illetve online fejlesztéseket végeztek.
Molnár Ferenc szerint hamarosan Budapesten is megjelennek az önkiszolgáló jegyautomaták. Csökkenti a cég költségeit, hogy április óta minden, Magyarországon eladott jegy elektronikus, és az év végére várhatóan az elektronikus beszállókártya-rendszer is életbe lép. Arra a kérdésünkre, hogy a dráguló üzemanyag együtt jár-e jegyáremeléssel, azt mondta: az illetékek növekednek 1-2 fonttal, vagyis körülbelül 750-800 forinttal. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.