Angol nyelvű hírcsatorna indítását fontolgatja Oroszország - írta a Financial Times. A tervek szerint a Russia Today nevű műholdas adó a nap huszonnégy órájában sugározná adását. Az FT szerint a cél, hogy Oroszország növelni tudja imázsát, amelyre a Jukosz olajtársaság körül kialakult helyzet és Vlagyimir Putyin centralizáló törekvései is rossz hatással voltak. A tv létrehozásán Mihail Lesin, Putyin média-tanácsadója, a kommunikációért felelős korábbi miniszter, valamint Alekszej Gromov, az elnök sajtófőtitkára dolgozik, és bevonták a munkába a RIA Novisti nevű, állami kontroll alatt lévő hírügynökséget is. (VG)