Tegnap kezdődött és ma ér véget a hazai reklámszakma legnagyobb éves eseménye, az egri reklámkonferencia. A kétnapos összejövetelt immár 13. alkalommal rendezik meg. A rendezvény ezúttal a Reklámtorta 2005 címet kapta, amely egyben azt is jelzi, hogy a torta valamennyi résztvevője szerephez jut az idei konferencián: terítékre kerül a marketingkommunikációs szakma lehető legtöbb területe, és a szervezők azt ígérték, a kényes témák feltárása sem marad el.
Az eseményen többek között azt vizsgálják, mekkora a harc a piacon, növelhető-e a piac úgy, hogy mindenki "elférjen", vagy más felosztásra van szükség. Szó esik többek között a hazánkban megjelenő globális reklámokról és azok alternatíváiról, a médiáról mint termékről; a városok, települések, régiók marketingjéről. A rendezvényen a reklám- és médiaszakma ismert szereplői tartanak előadásokat. A konferencián beszédet mondott Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter is. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.