Egyre kevésbé elégedettek az amerikai vállalatok a tengerentúli, főként indiai, Fülöp-szigeteki, illetve a mexikói ügyfélkapcsolati központok által nyújtott minőséggel. A DiamondCluster International chicagói központú tanácsadó cég felmérése szerint megduplázódott azon cégek száma, amelyek minőségi kifogások miatt mondják fel szerződésüket az outsourcingszolgáltatóval, míg az ügyfélkapcsolati szolgáltatásokat nyújtó tengerentúli vállalatok teljesítményével elégedettek aránya a tavalyi 79-ről 62 százalékra csökkent. Az amerikai vállalatok ügyfelei főként nyelvi problémákra panaszkodnak, ugyanis gyakran előfordul, hogy nem értik meg az ügyfélszolgálati munkatársakat. Az ebből fakadó elégedetlenség miatt az elmúlt években több nagy amerikai vállalat - Dell, Lehmann Brothers - is úgy döntött, hogy újra az Egyesült Államokba telepíti ügyfélszolgálatát. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.