Mindeközben londoni elemzések profitarányosan számolva világrekordnak értékelik a BAA által a Budapest Airportra benyújtott ajánlati árat. A Financial Times (FT) kiemeli, hogy a vételi ár (opciókkal és adósságokkal együtt összesen 1,362 milliárd font) hozzávetőleg a harmincszorosa a magyar repülőtér-működtető 2005-re várt, 46,5-47 millió fontos, kamat- és adófizetés, valamint leírások előtt számolt alapszintű pénzforgalmi többletének (EBITDA). Az elmúlt évek hasonló repülőtér-privatizációiban, amelyekben többségi részesedés került piacra, 15-16-szoros EBITDA-szorzójú vételárakat lehetett elérni. A lap úgy látja: a Budapest Airportért folyó versenyben a jelentős jövőbeni forgalomnövekedési potenciál, a nagyrészt kihasználatlan ingatlan- és kiskereskedelmi lehetőségek, valamint a leszállópálya- és terminálkapacitásokban meglévő, a jövőbeni növekedést lehetővé tévő komoly tartalékok vonzották a magas árajánlatokat.