A lakosság 54 százaléka a félédes és az édes bort szereti Magyarországon – derül ki a Magyar Turizmus Rt. most nyilvánosságra hozott reprezentatív felméréséből. A vásárlók a magyar bort preferálják, a legfontosabb szempont a kiválasztáskor az ár. Igaz ugyanakkor az is, hogy nem ismerik ki magukat a nedűk között. A megkérdezettek többsége tökéletes ajándéknak tartja a tokaji aszút. A magyar borvidékek közül pedig a Tokaji, az Egri és a Badacsonyi a legismertebb. Galla Gábor, a Magyar Turizmus Rt. vezérigazgatója a marketingtársaság által készített, a lakosság alkohol- és étkezési szokásait vizsgáló kutatásának bemutatása kapcsán azt is elmondta: a felmérésben részt vevők 18,4 százaléka egyáltalán nem fogyaszt semmilyen alkoholt. A legtöbben (56,1%) állításuk szerint pezsgőt fogyasztanak, palackozott minőségi bort 49,1 százalékuk iszik. Az emberek úgy vélik, a hazai borok kínálata egyre jobb, és nem tartanak az olcsó, külföldi borok jelentette konkurenciától. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.