Összesen mintegy 10,2 milliárd forintot fordít az idén a BKV Zrt. a kelet–nyugati metróvonal felújítására. Szintén ebben az évben kerül sor a Déli pályaudvari, a Moszkva téri és a Deák téri állomás felújítására. Alagút- és vágányfelújítási munkákat is végeznek ezen a szakaszon, valamint kicserélik a szigeteléseket és a biztosítóberendezéseket – hangzott el a Demszky Gábor budapesti főpolgármester és Aba Botond, a BKV Zrt. vezérigazgatója által tegnap tartott sajtótájékoztatón. Az idén ősszel állnak forgalomba a 4-es, 6-os villamosok vonalán az új, Combino típusú járművek, amelyek megvásárlásáról még 2003-ban kötött szerződést a BKV Zrt. A Siemens összesen 40, teljes hosszában átjárható, 54 méter hosszú, alacsony padlós járművet szállít 36 milliárd forint értékben, közülük az első húszat ebben az évben.Az új villamosokat a körúti forgalmat jelenleg is kiszolgáló Hungária kocsiszínben helyezik el, ehhez a remízt részlegesen felújítják. A Siemens Combino villamosok nagykörúti közlekedtetéséhez korszerűsítési programot állított össze a BKV. Modernizálják az áramellátási hálózatot, emellett a villamospálya egyes, korábban nem korszerűsített szakaszait felújítják, új váltókat építenek be, és több helyen kicserélik a síneket. A nagykörúti megállóhelyek korszerűsítése során megemelik és kiszélesítik a peronokat, megkönnyítve ezzel a fel- és leszállást. Az új villamosok üzembe állításához kapcsolódó fejlesztésekre mintegy 5,1 milliárd forintot fordít a BKV Zrt. Április elejéig további 50 alacsony padlós Volvo csuklós autóbuszt szerez be, és a tervek között szerepel tíz új, alacsony padlós Ganz Solaris trolibusz forgalomba állítása is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.