CoolBrand címet kapott a piacvezető hazai online marketingügynökség, a Kirowski. A titulust a hazai reklám- és kommunikációs szakma kiválóságaiból álló bizottság ítélte oda a cégnek.
Az 55 tagországot összefogó, londoni központú Superbrands International által létrehozott CoolBrands program célja, hogy meghatározza és összemérje azokat a márkákat, amelyek leginkább azonosíthatóak a „cool” szóval összefoglalható életérzéssel. A cég tavaly az egyik legnagyobb ügynökségi csoporthoz került. Lapértesülések szerint az Aegis 10 millió euróért szerezte meg a Kirowskit, amely az Aegisen belül a digitális marketinghálózat, az Isobar tagja lett. A Kirowski 2005-ben több mint 1,6 milliárdos forgalmat ért el. Legjelentősebb ügyfelei közé többek között a Magyar Telekom, a HP, a L’Oréal, a Mol csoport, a Nestlé, a Renault, a Samsung, a Tesco, a Wizz Air és a Zwack Unicum tartozik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.