A rekonstrukció keretében mindhárom állomáson lecserélik az álmennyezetet, az oldalfali és padlóburkolatot, megújul az állomások és az alagutak világítása. A felújítás során az állomásperonok mentén egy esetleges vonattűz oltását végző vízködoltó berendezés létesül, valamint hasonlókat telepítenek a peronok alatti kábelterekbe, a mozgólépcsők alsó szerkezeti terébe és a bejárati csarnokokban található állomási ügyeletesi szolgálati helyiségekbe is.
Az ez évi nyári főütemben építik át az alagúti vágányokat a Déli pályaudvar és a Deák tér közötti szakaszon, valamint a Déli pályaudvari üzemi kihúzó- vágányokat és vágánykapcsolatokat. A rekonstrukció érinti a vasúti távközlő berendezéseket is, megújulnak a hangszórók, kamerák és infrasorompók, valamint az ezeket felügyelő hírközlő asztalok és egyéb berendezések.
Miközben a föld alatt látványos változásokra lehet számítani, a felszíni épületeken csak minimális, az állagmegóvást szolgáló munkákat végzik el. Ennek oka, hogy később lifteket építenek az állomásokon, amelyek ezekből az épületekből indulnak, és így azok felújítása az új projektek keretében történik – tette hozzá Molnár Gábor.
A kettes metróvonal felújítása jövőre is folytatódik a Stadionok, Pillangó utca, Örs vezér tere szakaszon, jelenleg a kivitelező kiválasztása folyik. A forgalom szüneteltetését is igénylő munkákat várhatóan 2007-ben is a nyári időszakban végzik el. A BKV Zrt. összesen 43 milliárd forintot fordít a 10,4 kilométer hosszú, 11 állomású metróvonal felújítására. KZ
A megállapodás értelmében a nyertes pályázó a 2-es (22 szerelvény) mellett a 4-es metróhoz (15 szerelvény) is szállít járműveket, nettó 247 millió euró értékben.
A kettes metró vonalára a szerződéskötéstől számított két éven belül kell az első szerelvénynek megérkeznie, a harmadik év végére pedig mind a 22-t le kell szállítania az Alstom és a Transelektro alkotta konzorciumnak.
A megállapodás értelmében a nyertes pályázó a 2-es (22 szerelvény) mellett a 4-es metróhoz (15 szerelvény) is szállít járműveket, nettó 247 millió euró értékben.
A kettes metró vonalára a szerződéskötéstől számított két éven belül kell az első szerelvénynek megérkeznie, a harmadik év végére pedig mind a 22-t le kell szállítania az Alstom és a Transelektro alkotta konzorciumnak.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.