BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új médiaügynökség irányítja a Wizz Air regionális kampányait

A Maximize Médiaügynökség látja el 2006 júliusától a Wizz Air, Kelet-Közép Európa legnagyobb low cost légitársaságának regionális média koordinációs feladatait - közölte lapunkhoz eljuttatott tájékoztatójában az ügynökség.

A koordinációs feladatokat ellátó ügynökségi csoport vezetője, Szilágyi Andrea senior média tervező a Carat-tól érkezett a Maximize-hoz.
Egyéb feladatok mellett az ő vezetésével folyik a dél-kelet európai létező vagy potenciális Wizz Air célországok ATL és BTL kampányainak média stratégiai, tervezési és vásárlási munkájának összehangolása.

Az Maximize munkája elsősorban a két legaktívabb, EU csatlakozás előtt álló piac irányítására terjed ki, azaz Bulgáriára és Romániára. Kerti Attila, a Maximize ügyvezető igazgatója a következőkben kommentálta a döntést : "Cégünk még alig 2,5 éves, és amellett, hogy a Wizz Air magyarországi budget-jét már második éve kezeljük, nem rendelkezünk olyan nemzetközi háttérrel, ami a hagyományos média koordinációs együttműködéseknél gyakori. Az új, koordinációs üzletág éppen ezért nyújt egyedi előnyt a minket választó megbízónak: nem a velünk azonos network-höz tartozó, hanem egy átvilágítási és tender folyamat eredményeképpen a legjobb ügynökségre bízzuk az ügyféllel közösen az adott piacon a helyi média tervezést és vásárlást. Egyébként már tárgyalásban vagyunk más ügyfelekkel is, akik hasonló "hídfőállást" keresnek regionális terjeszkedésükhöz." VGO

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.