Az érdekmúlás kérdésében egyetértett Jurij Bojkóval a szlovák gazdasági miniszter, Lubomir Jahnatek is. Mint a Bojkóval folytatott tárgyalás után újságíróknak kifejtette, ahhoz, hogy az Adria-Barátság működjön, további komoly beruházásokra lenne szükség, ilyet viszont Szlovákia nem tervez, s úgy tudja, a többi résztvevőnek sincs rá pénze.
A vezeték-megállapodást 2002-ben írta alá Oroszország, Fehéroroszország, Ukrajna, Szlovákia, Magyarország és Horvátország. A vezeték üzemeltetője az orosz Transznyefty vezetéki monopoltársaság, résztvevői pedig a felsorolt országok nemzeti olajvállalatai. A szállításnak 2005-ben kellett volna megindulnia. Reuters
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.