A különböző sporttársaságok, szakszövetségek, és ligák szponzoroktól származó bevétele évek óta 2006-ban nőtt először számottevően az Egyesült Királyságban. Az ország sportszponzori piaca a 90-es években közel kétszeresére bővült, az ezredfordulót követően azonban megállt a növekedés, sőt az új évtized első néhány évében enyhe visszaesés volt megfigyelhető.
Tavaly azonban az egy esztendővel korábbinál 23 millió fonttal több, összesen 451 millió font értékben kötöttek sportszponzori szerződéseket az országban – derül ki az Ipsos MORI évente megjelenő elemzéséből.
A különböző ágazatok közül kiemelkedően sokat költenek szponzorációra a pénzügyi szolgáltatók illetve az italgyártók, de egyre több energiaipari és távközlési cég is megjelenik a piacon. Ezek mellett a szponzorok között tartják számon a sportszergyártókat is.
A támogatók figyelmének középpontjában továbbra is a labdarúgás, a Forma-1 és a krikett áll: 2006-ban is ezeknek a sportágaknak szponzori bevételei nőttek leginkább. Egyre több nagyösszegű megállapodás kötnek azonban az egyes cégek a különböző hagyományos olimpiai sportágak irányító szerveivel, egyesületeivel is: a Siemens például a brit evezősökkel, míg az LG a torna szövetséggel írt alá több éves szponzori szerződést a közelmúltban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.