A reklámszakma cannes-i nagydíjasai
A Dove Evolution című filmje nyerte a Cannes Lions International Advertising Festivalon a legjobb reklámfilmnek járó díjat. Az Ogilvy & Mather torontói irodája által készített Evolution terjesztésében erősen kihasználták az internet adta lehetőségeket.
Az Év Médiaügynöksége (a Media Lions kategóriában begyűjtött legtöbb ponttal) az OMD USA, Az Év Interaktív Ügynöksége (a Cyber Lions kategóriában legjobban szereplő) Crispin Porter + Bogusky (Miami), Az Év Ügynöksége a Saatchi & Saatchi (New York) lett. (Az utóbbi kategóriában a második helyet a londoni DDB, a harmadikat a szingapúri Ogilvy & Mather iroda szerezte meg.)
A film, sajtó, közterület, rádió, média, cyber, direkt, promo, titanium és integrált szekciók alapján kihirdetett összesített győztes a BBDO lett, amely ezzel elnyerte Az Év Hálózata címet, maga mögé utasítva a DDB-t és a Saatchi & Saatchit. A legjobb produkciós cégnek járó Palm D’Or trófeát az amerikai Smuggler hozta el.
VG, Médiainfó


