A Juventus Rádió negyedik alkalommal adta át a rádiós reklámszpotok elismerését jelentő Creative Radio Award-ot július 26-án, már hagyományosan a Budapest WestEnd HILTON hotelben.
A Communicorp Group nemzetközi hálózatába tartozó ír és cseh rádiók hagyományát követve a csoport magyarországi tagja, a Juventus Rádió Creative Radio Awards néven, negyedévente átadásra kerülő díjat alapított tavaly ősszel, melynek első átadása 2006. október 10-én volt.
A Creative Radio Awards és a hozzá tartozó esemény célja a rádiós kreatívokra való figyelemfelhívás, egyfajta motivációs rendszer kialakítása, valamint a rádió, mint alulértékelt médiatípus elismertségének-, használatának és presztízsének fokozása.
A Juventus Rádió adásában – adott negyedévben - elhangzott szpotokat egységes értékrendszer alapján külön-külön értékelik a rádió belső szakemberei. Majd a legjobb 30 szpotot tartalmazó un. TOP 30-as ’shortlist’-ből választja ki a külső független szakmai zsűri a három kategória nyerteseit.
A legutóbbi alkalomig a díjat három kategóriában ítélte oda a szakmai zsűri, ám a legutóbbi Díjkiosztón a jelenlévők szavazhattak az általuk legjobbnak ítélt reklámszpotra is, mely „Közönségdíjat” kapott.
Díjazottak:
1. Legjobb HANGZÁS kategóriában: UPC Kábel TV (CATV) kreatívja. A spot gyártója a Laboratory Ideas. A díjat Mrena Juli, szövegíró vette át.
2. Legjobb VIZUÁLIS REKLÁM kategóriában a JANA ízesített ásványvíz spotja kapta a legtöbb szavazatot. A szpotot a BBDO Budapest gyártotta, a díjat Nyíri Balázs, Junior Account Executive vette át.
3. Legjobb KAMPÁNYnak a Leukémiás Alapítvány (társadalmi célú reklám) c. spotja bizonyult. A spot gyártója az Grey Worldwide Hungary. A díjat Kolipka Ilona, Client Services Director vette át.
A UPC Kábelt TV reklámszpotja másodjára is tarolt a közönség köreiben, ugyanis a „Közönségdíjat” másodjára is a Laboratory Ideas-nek ítélte oda a helyszíni szavazás eredményeként a közönség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.