A Lidl boltszám tekintetében megelőzte az Aldit. Európában összesen 7271 üzletük működött decemberben, míg az Aldi hálózatához csupán 6997 tartozott – állapította meg a Nielsen piackutató vállalat. Az Aldi csak tíz európai országban van jelen, és általában úgy terjeszkedik, hogy egy-egy boltjára 25 000 lakos jusson. Ezzel szemben a Lidl majdnem kétszer annyi országban működtet üzleteket, például Skandinávia mellett az új EU-tagállamokban is. Azokban az országokban, ahol mindkét cég megjelent, az Aldi piaci részesedése – kivéve Franciaországot – jóval magasabb. Például Németországban az élelmiszer-kiskereskedelem bevételének negyedrésze az Aldi és a Lidl pénztáraiba kerül, ebből azonban oroszlánrész jut az Aldinak: 60 százalék. Más európai piacokon az Aldi forgalma összességében stabil, miközben az egy üzletre eső bevételek kismértékben csökkennek. A Lidl sikerének fő oka valószínűleg a saját márkás termékek magas aránya. DK
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.