Már órákkal a nyitás előtt ezrek várakoztak a szigetszentmiklósi Bauhaus áruház előtt, amely tegnap óta fogadja a vásárlókat. Az egész napos forgalom azonban azt mutatta, nem csupán a nyereményakció vonzotta a vásárlókat az új, valamint az októberben avatott dunakeszi barkácsáruházba. A Magyarországon az idén bemutatkozott német barkácslánc ugyanis páratlan méretű, 20 ezer négyzetméteres áruházakat létesít, amelyekben a terjedelmesebb cikkeket vagy gyűjtőcsomagokat olyan drive-in szek-
cióban kínálják, ahová 3,5 tonnás autóval is be lehet hajtani, és kihajtáskor a kijárati kasszánál lehet fizetni. Miután meglehetősen későn vetette meg lábát hazánkban a Bauhaus, különféle szolgáltatásokkal és új termékkörrel vonzza a vásárlókat. Így például a barkácsláncoknál szokatlan módon Nautic osztály is létesült, ahol a vitorlázás és a motorcsónakok szerelmesei széles választékot találnak a horgonyoktól a hajómotorokon át a fedélzeti világítóeszközökig. Amint Karcagi Róbert, a Bauhaus Szakáruházak Kereskedelmi Bt. értékesítési vezetője elmondta, elég, ha a vásárlók egy ötlettel érkeznek, a cég szakemberei a tervezéstől a kivitelezésig minden munkafolyamatot elvégeznek, legyen szó akár lakásfelújítási munkáról. Az áruházakban ugyanakkor színkeverő berendezések is vannak a festékosztályon, és aki nem igényli a házhoz szállítási szolgáltatást, utánfutót is kölcsönözhet.
A két, egyenként 20 ezer négyzetméteres eladóterű és 120 ezer különböző terméket kínáló áruházra több mint 30 millió eurót fordított Európa harmadik legnagyobb szakáruházlánca, a Bauhaus, amely a tervek szerint tíz év alatt húsz üzletet nyit Magyarországon. Az 1960-ban indult cégnek Németországban 121, a kontinens 13 országában pedig 187 szakáruháza van. DK
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.