Sikeresen befejeződött használatbavételi eljárással megvalósult az M1 Outlet & Shopping Center bevásárlóközpont és outlet Budaörs határában, az M1-es autópálya közvetlen szomszédságában.
Az épületben – bérlői koordinációval – megkezdődött a portálok, boltok és a megfelelő infrastruktúra kialakítása. Ezzel újabb szakaszba lépett az „outletvárosnak” nevezett regionális fejlesztés Budaörsön, hiszen a település külterületén csoportosulni látszik egy outlet, egy outlet bevásárlóközpont, egy – hamarosan elkészülő – német kiskereskedelmi áruházlánc, az Aldi legújabb központi logisztikai és kiskereskedelmi beruházása, valamint két japán autómárka egy már meglévő és egy új autószalonja is – fejtette ki Breznay Attila, a beruházó FTB Invest Kft. vezérigazgató-helyettese.
Több ismert világmárkát és minőségi termékeket forgalmazó vállalatok mellett két nagy név is perspektívát lát az – eddig Magyarországon még nem alkalmazott – outlet és bevásárlóközpont együttesében.
A nagyobb márkák és boltok döntésének hátterében fontos motivációs pont, hogy a vevői szokásokban az árérzékenység megmaradni látszik, azonban a kényelmi szempontok közül egyre inkább előtérbe kerül az állandó elérhetőség, valamint a széles választék. Ezt a fajta hozzáállást kívánja erősíteni az M1 Outlet & Shopping Center, amely ötvözi az outletek vásárlási élményét a bevásárlóközpontok nyújtotta kényelemmel.
Többek között a CBA kis- és nagykereskedelmi üzleteiről ismert magyar vállalatcsoport is megtalálta számításait az épületben – közel 1000 négyzetméteren nyitja meg üzletét. A csoport hálózata több mint 1100 CBA logós kiskereskedelmi egységből, 2000 (régiós raktárakból kiszolgált) csatolt kis- és 45 nagykereskedelmi egységből áll. A CBA a központban lévő üzletével szeretné jobban lefedni a lokációs vásárlói réteget, bővítve, színesítve ezzel a Budaörs– Biatorbágy–Törökbálint régiót.
Az M1 Outlet & Shopping Center legújabb bérlője az egyedi arculatú, német tulajdonú, önkiszolgáló jellegű drogéria-üzlethálózat, a Drogerie Markt, amely büszke arra, hogy az elmúlt 14 évben együzletes diszkontból 200 üzletes multinacionális hálózattá fejlődött Magyarországon.
Az ingatlanpiac átstrukturálódására folyamatosan reagáló vállalatnál már elmondhatják, hogy a központban kialakítandó 350 négyzetméter nagyságú üzlet ideálisan illeszkedik a szinte teljes kiskereskedelmi palettát felvonultató portfóliójukba.
Az idelátogatók bizton-ságos és kényelmes parkolására 400 férőhelyes, 11 000 m2 alapterületű díjtalan mélygarázs és 100 férőhelyes felszíni parkoló biztosít lehetőséget.
A beruházó szerint ez vélhetően elég lesz az igények kielégítésére.
Az idelátogatók bizton-ságos és kényelmes parkolására 400 férőhelyes, 11 000 m2 alapterületű díjtalan mélygarázs és 100 férőhelyes felszíni parkoló biztosít lehetőséget.
A beruházó szerint ez vélhetően elég lesz az igények kielégítésére.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.