BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új bérlők az M1 Outletnél

Sikeresen befejeződött használatbavételi eljárással megvalósult az M1 Outlet & Shopping Center bevásárlóközpont és outlet Budaörs határában, az M1-es autópálya közvetlen szomszédságában.

Az épületben – bérlői koordinációval – megkezdődött a portálok, boltok és a megfelelő infrastruktúra kialakítása. Ezzel újabb szakaszba lépett az „outletvárosnak” nevezett regionális fejlesztés Budaörsön, hiszen a település külterületén csoportosulni látszik egy outlet, egy outlet bevásárlóközpont, egy – hamarosan elkészülő – német kiskereskedelmi áruházlánc, az Aldi legújabb központi logisztikai és kiskereskedelmi beruházása, valamint két japán autómárka egy már meglévő és egy új autószalonja is – fejtette ki Breznay Attila, a beruházó FTB Invest Kft. vezérigazgató-helyettese.

Több ismert világmárkát és minőségi termékeket forgalmazó vállalatok mellett két nagy név is perspektívát lát az – eddig Magyarországon még nem alkalmazott – outlet és bevásárlóközpont együttesében.

A nagyobb márkák és boltok döntésének hátterében fontos motivációs pont, hogy a vevői szokásokban az árérzékenység megmaradni látszik, azonban a kényelmi szempontok közül egyre inkább előtérbe kerül az állandó elérhetőség, valamint a széles választék. Ezt a fajta hozzáállást kívánja erősíteni az M1 Outlet & Shopping Center, amely ötvözi az outletek vásárlási élményét a bevásárlóközpontok nyújtotta kényelemmel.

Többek között a CBA kis- és nagykereskedelmi üzleteiről ismert magyar vállalatcsoport is megtalálta számításait az épületben – közel 1000 négyzetméteren nyitja meg üzletét. A csoport hálózata több mint 1100 CBA logós kiskereskedelmi egységből, 2000 (régiós raktárakból kiszolgált) csatolt kis- és 45 nagykereskedelmi egységből áll. A CBA a központban lévő üzletével szeretné jobban lefedni a lokációs vásárlói réteget, bővítve, színesítve ezzel a Budaörs– Biatorbágy–Törökbálint régiót.

Az M1 Outlet & Shopping Center legújabb bérlője az egyedi arculatú, német tulajdonú, önkiszolgáló jellegű drogéria-üzlethálózat, a Drogerie Markt, amely büszke arra, hogy az elmúlt 14 évben együzletes diszkontból 200 üzletes multinacionális hálózattá fejlődött Magyarországon.

Az ingatlanpiac átstrukturálódására folyamatosan reagáló vállalatnál már elmondhatják, hogy a központban kialakítandó 350 négyzetméter nagyságú üzlet ideálisan illeszkedik a szinte teljes kiskereskedelmi palettát felvonultató portfóliójukba.

kétszintes lesz az új központ

Az M1 Center egyebek mellett magas színvonalú szolgáltatásaival, modern, innovatív megjelenésével, kitűnő adottságú elhelyezkedésével két szinten, 16 500 m2 alapterületen mintegy 10 500 m2 bérbe adható kereskedelmi területet biztosít bérlői részére.

Az idelátogatók bizton-ságos és kényelmes parkolására 400 férőhelyes, 11 000 m2 alapterületű díjtalan mélygarázs és 100 férőhelyes felszíni parkoló biztosít lehetőséget.

A beruházó szerint ez vélhetően elég lesz az igények kielégítésére.

Az idelátogatók bizton-ságos és kényelmes parkolására 400 férőhelyes, 11 000 m2 alapterületű díjtalan mélygarázs és 100 férőhelyes felszíni parkoló biztosít lehetőséget.

A beruházó szerint ez vélhetően elég lesz az igények kielégítésére.-->

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.