BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Arculatváltással és kampányal ünnepel a tízéves Praktiker

Arculatváltással és intenzív kampánnyal ünnepel a Magyarországon az idén tízéves Parktiker.

A Praktiker 17 áruházat üzemeltet Magyarországon, de a következő időszakban is folytatja terjeszkedését. A cég az évforduló kapcsán ünnepi logót és szlogent - "Tíz év bizalom" - vezet be. A társaság intenzív reklámkampányt folytat a helyi sajtóban és az országos médiában is, s visszatér az országos televízió-csatornák képernyőire is. 

A Praktiker az idén is a székesfehérvári Albacomp kosárlabdacsapat szponzora marad, a Dávid Kornél Kosárlabda Alapítványon keresztül pedig az utánpótlás-nevelést is támogatja.

A Praktiker Magyarország korábbi partnereivel közösen szervezi az ünnepi reklámkampányt: a kreatívügynökség a Scholz&Friends, a médiaügynökség az McMedia, a pr-ügynökség pedig a Picasso Média.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.