BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Politikusokkal ünnepelt a Sláger Rádió tulajdonosa

A múlt héten – néhány hónapon belül immár másodszor – Magyarországon járt Jeff Smulyan, a hazai piacon a Sláger Rádió tulajdonosaként jelen lévő egyesült államokbeli Emmis Communications elnök-vezérigazgatója, egyúttal legnagyobb részvényese.

A szakember a Sláger tizedik születésnapja alkalmából April H. Foley nagykövetasszony rezidenciáján adott fogadást – de válaszolt a VGO néhány kérdésére is.

Mi magyarországi látogatásának az oka, hiszen nemrégen, tavaly októberben járt itt?
Az Emmis nemzetközi divíziójában Magyarország és azon belül a Sláger Rádió kiemelt helyet foglal el. A Sláger az egyetlen a releváns csatornák közül mely az elmúlt 10 évben nem cserélt gazdát, ez mutatja, hogy mi hosszútávon vagyunk elkötelezettek Magyarország mellett. Az én gyakoribb jelenlétem is ezt hívatott alátámasztani.

Kiket hívott meg a ma esti fogadásra a nagykövet asszony rezidenciájára?
Minden minisztert és államtitkárt, a parlamenti pártok elnökeit, a médiabizottság tagjait, a miniszterelnöki hivatal médiáért felelős személyeit, valamint a felügyeleti szerveink vezetőit: az ORTT elnökét és a testületi tagokat, továbbá az NHH elnökét és alelnökét.

Legutóbbi látogatása óta kihirdették a multiplex-tendereket. Rajta lesz a Sláger Rádió a digitális rádió multiplexen?
Természetesen mi is úgy gondoljuk, hogy a digitalizáció a jövő, azonban még nagyon sok kérdés tisztázásra vár nem csak Magyarországon, hanem világszerte A kulcskérdés a megfelelő, a fogyasztók igényeit maximálisan kielégítő tartalom, hisz önmagában az, hogy több csatorna lesz elérhető még nem garantálja a drágább digitális vevőkészülékek elterjedését, a kritikus nagyságú fogyasztói kör kialakulását. Mindezektől függetlenül az Emmis teljesen elkötelezett a digitalizáció mellett, az USA-ban több FM rádiónk műsorát digitális formátumban is sugározzuk.

Tervez további rádiós vagy médiabefektetéseket Európában?
Folyamatosan vizsgáljuk és keressük a befektetési lehetőségeket, elsősorban Kelet- és Közép Európában, ebben a szándékunkba csak tovább erősít minket az amerikai rádiós piacon tapasztalható átmeneti gyengélkedés.

Az USA rádiós piaca nem zárt különösebben jó évet tavaly. Hogyan teljesített az Emmis?
Még nem szolgálhatok erre vonatkozóan végleges adatokkal, mert a társaság pénzügyi éve március végén zárult. Annyit azonban elárulhatok, hogy az elsődleges növekedést mi sem az amerikai rádiós érdekeltségeinktől várjuk, hanem a nemzetközi, az interaktív és a magazin divíziónktól.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.