BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A repülés jövője: önkiszolgáló csomagleadás

Önkiszolgáló csomagleadási szolgáltatást tesztel az amszterdami Schiphol repülőtér és a KLM Holland Királyi Légitársaság.

A tervek szerint az új szolgáltatás tesztelése - melyet egy prototípussal végzett tesztek sorozata előzött meg - legalább fél évig tart majd.

Az önkiszolgáló csomagleadás célja, hogy az utasok egyre inkább maguk oszthassák be idejüket a repülőtéren.

A társaság közleménye emlékeztet arra is, hogy egyre több utas veszi igénybe az önkiszolgáló kioszkokat és az online check-in szolgáltatást. Az önkiszolgáló csomagleadási rendszer tesztelése újabb lépés a check-in folyamat automatizálása felé.

Az új rendszer, amelyet az egy csomaggal utazók próbálhatnak ki, úgy működik, hogy miután az utasok behelyezik csomagjukat a rakodótérbe és megadják személyes adataikat valamint járatuk adatait, ezután a rendszer automatikusan regisztrálja a csomagot.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.