Gótzy Miklós, a társaság kiskereskedelmi üzletágának igazgatója lapunknak elmondta, az organikus növekedés megtartása mellett további potenciált láttak a Lapker portfóliójának bővítésében. A kávézó és a kiskereskedelmi lapértékesítés egymáshoz közel álló koncepció – tette hozzá. A tervezett kávézók számát illetően nem akart nyilatkozni, azonban úgy fogalmazott, megjelenésükkel komoly befolyást szeretnének szerezni a magyar piacon. Az mindazonáltal biztos, hogy a főváros mellett vidéken is nyitnak kávézókat, és a bevásárlóközpontokat éppúgy potenciális helyszínnek tekintik, mint a sétálóutcákat vagy egyéb forgalmas helyszíneket. A tervek szerint az első hazai Costa kávézóban már az idén lehet „feketézni”.
Annak ellenére, hogy az amerikai típusú papírpoharas koncepció szerint értékesítenek, a Costa Coffee jellegében és stílusában olasz kávézókhoz áll közel. Magyarországon a kávéfogyasztás elsősorban az eszpresszó jellegű italokon alapul, hasonlóképpen az olasz tradíciókhoz, ilyen szempontból a kínálat igazodhat a hazai igényekhez.
További részletekről itt olvashat.