Az LG 8-15 százalékos részesedéssel rendelkezik a magyar piacon
A magyar piacon évente mintegy 2-2,5 millió új mobiltelefont adnak el, a gyártók piaci részesedése negyedévről-negyedévre változik, az LG készülékeké például 8-15 százalék között - mondta Kárpáti Zoltán, az LG Electronics Magyar Kft. értékesítési igazgatója.
A szakember szerint a magyar piacon főleg azokat készülékeket keresik, amelyeknek az ára 59 ezer forint alatt van, s különösen jól fogynak azok, amelyekért 29 ezer forintnál kevesebbet kell fizetni.
Az LG a magyar piacon főként a prémium kategóriában versenyez, az eladott készülékek számát tekintve jelenleg a negyedik legnagyobb szereplő.
Hozzátette: 2010-ben az LG már világszinten és Magyarországon is harmadik akar lenni a gyártók sorrendjében, amitől már nem sok választja el.


