Az Adidas csoport több mint 60 százalékkal növelte kínai eladásait az idei első fél évben, kihasználva az olimpiai láz által is gerjesztett keresletfelfutást. A játékok hivatalos partnere így arra számít, hogy összforgalmában a távol-keleti óriás még ebben az évben felzárkózik a második helyre az Egyesült Államok mögé, és 2010-ben már több mint egymilliárd dollárral gyarapítja a csoport árbevételét.
Ezt elősegítendő tovább kívánja növelni helyi üzletei (beleértve a Reebok márkaboltokat is) számát, az idén például 1100 egységgel, 5900-ra. Az évtized végére az ottani boltjainak száma várhatóan megközelíti a 7200-at, ebből 1100 működik majd Reebok cégér alatt – erősítette meg Herbert Hainer vezérigazgató.
Ami konkrétan a most nyíló olimpiát illeti, az Adidas öltöztetheti a közreműködő 100 ezer önkéntest, tisztségviselőt és a játékok hivatalos honlapjának munkatársait. Emellett 214 sportszövetséggel, illetve 16 olimpiai bizottsággal szerződött szállítóként, több mint 3000 részt vevő atlétát látva el termékeivel. Ezzel tovább erősítette piaci pozícióját a társaság. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.