BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szárnyal az Adidas kínai piaca

Az Adidas csoport több mint 60 százalékkal növelte kínai eladásait az idei első fél évben, kihasználva az olimpiai láz által is gerjesztett keresletfelfutást. A játékok hivatalos partnere így arra számít, hogy összforgalmában a távol-keleti óriás még ebben az évben felzárkózik a második helyre az Egyesült Államok mögé, és 2010-ben már több mint egymilliárd dollárral gyarapítja a csoport árbevételét.

Ezt elősegítendő tovább kívánja növelni helyi üzletei (beleértve a Reebok márkaboltokat is) számát, az idén például 1100 egységgel, 5900-ra. Az évtized végére az ottani boltjainak száma várhatóan megközelíti a 7200-at, ebből 1100 működik majd Reebok cégér alatt – erősítette meg Herbert Hainer vezérigazgató.

Ami konkrétan a most nyíló olimpiát illeti, az Adidas öltöztetheti a közreműködő 100 ezer önkéntest, tisztségviselőt és a játékok hivatalos honlapjának munkatársait. Emellett 214 sportszövetséggel, illetve 16 olimpiai bizottsággal szerződött szállítóként, több mint 3000 részt vevő atlétát látva el termékeivel. Ezzel tovább erősítette piaci pozícióját a társaság. VG

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.