Ismét győzött a magyar termék
Az idén harmadik alkalommal megrendezett Coop Rally, amely évről évre egyre népszerűbbé váló esemény, újra bizonyította elkötelezettségét, mennyire kiemelt figyelmet fordít a minőségi magyar termékekre. A kétnapos rendezvényhez csaknem kétszáz résztvevő csatlakozott, ők 71 autóval járták be Magyarország dunántúli régióját.
A 142 főből álló versenyzőgárda tizenegy helyszínre látogatott el, ahol megismerkedhetett a vendéglátó cégek tevékenységével, termékeivel. A folyamatosan emelkedő résztvevőszám szimbolizálja a piac versenyzőinek fokozódó összetartását egy közös cél érdekében. Az idei ralin az FMCG-szektor 57 kiemelkedő vállalata vett részt, ezek mintegy 800 milliárd forint árbevételt realizálnak és közel negyvenezer főt foglalkoztatnak.
A III. Coop Rally zárására és ünnepélyes eredményhirdetésére Siófokon került sor szeptember 20-án. Az autóverseny győztesének járó kupákat az idén Gazdag Sándor, a Tisza-Coop Zrt. vezérigazgatója és Gazdag Attila, a Co-op Hungary Zrt. vezető értékesítési és marketingmenedzsere vihette haza, ők a Coop csoport színeiben indultak. A versenysorozat mindenkori címvédőjének járó vándorkupát az ez évi győztesek – apa és fia – a tavalyi bajnok párostól, Kammerer Zoltán olimpiai bajnoktól és Andrejszky Zoltántól, a Chello Central Europe Zrt. kereskedelmi igazgatójától vehették át. A második helyen a Sága Foods Zrt., a dobogó harmadik fokán a Laurel Számítástechnikai Kft. csapata végzett.
A rendezvény nem csupán a hazai termékek bemutatására és népszerűsítésére szolgált, hanem jó alkalmat teremtett a szakmán belüli kapcsolatok erősítésére is. A Coop kezdeményezésének sikerét és az összefogási hajlandóságot leginkább az mutatja, hogy már most nagyfokú az érdeklődés és a készülődés a jövő évi ralira. VG


