Már ők is? Legalább ezerötszáz embertől válik meg a Yahoo
Az elemzők szerint a leépítések, illetve a marketing költségek tervezett csökkentése az egyetlen lehetőség a Yahoo számára. A cég az AOL-lal és a Google-lal is együttműködési tárgyalásokat folytatott, de ezek mostanra elakadtak – írja a New York Times.
A Yahoo saját elemzése szerint az elmúlt negyedév sikereket hozott, mivel jelentősen megnövekedett weboldalainak látogatottsága az olyan eseményeknek köszönhetően, mint az Olimpia vagy az elnökválasztás.
Sajnos azonban a cég nem tudta a plusz látogatókat megfelelő arányban dollárrá alakítani, mivel jelentősen lecsökkent a drága display-reklámokat vásárlók aránya.
A Yahoo vezérigazgatója, Jerry Yang a döntéssel kapcsolatban úgy nyilatkozott: fájdalmas a megszorítások bevezetése, ugyanakkor fontos, hogy a vállalat megtartsa rugalmasságát. A vezér szerint bár a szigorítás minden szektort érint, néhány területen új befektetésekre is áldoz a Yahoo, ilyen a reklámozási ágazat és egy új weblap fejlesztése.


