Íme, a TV2 nyertes marketing eszközei - Fotók!
A TV2 tavalyi B2B – a BRANDcare kereskedelmi márka újrapozícionálását szolgáló kampánya és annak kreatívja a média kategóriában szerezte meg a legjobbnak járó díjat.
A tavalyinál is több nevezés érkezett az idei nemzetközi Direkt Marketing versenyre, melynek díját, a Golden Dove-ot kilenc kategóriában vehették át a legjobb direkt marketing eszköztárat felvonultató nyertesek. A Golden Dove díj régióban szerzett elismertségét jelzi, hogy Oroszországból, Ukrajnából és Romániából is érkeztek nevezések.
A TV2 a versenyre a tavalyi B2B kampányának direkt marketing eszközeit nevezte, és nyerte el velük a verseny média kategóriájának „arany galambját”.
A TV2 BRANDcare márka újrapozícionálását célzó kampány alapötlete az volt, hogy megmutassa a márka mögött álló szakembereket - a csatorna sales csapatát - akik nagy tapasztalattal és szakértelemmel rendelkezve szolgálják ki a hirdetői igényeket.
A B2B kampány kreatívjainak alapjául a TV2 legsikeresebb sorozatainak ( Született Feleségek, Doktor House, Jóban Rosszban) kreatívjai szolgátak. A kampány direkt marketing eszközeként a csatorna egy innovatív technológiát – lenticular - alkalmazó füzetet használt, illetve amelynek első lapján a borítón szereplő és népszerű sorozathősök bőrébe bújó márkaszemélyiségek (Doktor Brand Care, Született Brand Care, Jóban Rosszban Brand Care) üzenete olvasható a füzet jövőbeni tulajdonosának címezve a fikciós műfaj stílusában megfogalmazva, annak bevált fordulatait használva: az értékesítők kapcsolat-felvételi szándékát előre jelezve, és egyedi, márkaközpontú hirdetői megjelenéseket ajánlva a partnerek figyelmébe.
A Golden Dove DM versenyen a TV2 mellett a DRAFTFCB, az Ogilvy and Mather, az OS-Direct, a Webimpex Online Ügynökség és a Rope Walker Marketing vihetett haza arany galambot.


