BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ön nem hasonlít véleltelnül Lelkes Emesére?

November 29-én ismét megrendezik a Reklámzabálók éjszakáját. A programban 600 szórakoztató reklámfilmet mutatnak be a szervezők, akik Lelkes Emese hasonmását is keresik.

November 29-én a Reklámzabálók Éjszakáján a Budapest Congress & World Trade Centerben (Budapesti Kongresszusi Központban) ismét bemutatják a nemzetközi és a hazai reklámtermés legjavát. Az idei mottó: a nemzetközi reklám üdvözli a magyart. A rendező csapat célja a kiegészítő programokkal és az új projektekkel az, hogy bemutassa: fantáziával és nem kevés munkával a magyar szakemberek, valamint fiatalok is világszínvonalon teljesíthetnek.

A nemzetközi reklámipar legfrissebb 600 gyöngyszeme Jean Marie Boursicot „Nights of the Ad Eaters” válogatása révén jut el hozzánk. Bemutatkoznak a hongkongi, orosz és mexikói remekek. Egyedi összeállítást tekinthetünk meg Michel Gondrytól, aki méltán ismert filmjei egyedi képi világa miatt. Különleges csemegeként nagy filmrendezők (Wim Wenders, Robert Altman, Michel Gondry, Ang Lee) reklámfilmjeit láthatjuk.

Lesznek focis reklámok valamint olyanok, amelyek televíziós sugárzását kételyek övezik: november 29-én terítékre kerülnek a legszexisebb reklámok. A rendezvényen részt vevő hazai celebek mellett a vetítővásznon is megelevenednek kedvenceink: Spice Girls, Ronaldo, Zidane, Carla Bruni, Georges Clooney mellett David Beckhammel, Sophie Marceau-val, Jean Renoval, Clive Owennel és Mihail Gorbacsovval készült reklámcsemegék színesítik az este kínálatát.

A Budapest Bank reklámjai révén egy éve robbant a köztudatba Emese figurája, amely azon túl, hogy a reklámkommunikációban iskolát teremtett, hihetetlen népszerűsége üzleti sikert is hozott a bank számára. A reklámkoncepció és a központi figura népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a bank szlogenje a közbeszéd részévé vált ("Köszönjük, Emese!").

Az elmúlt egy évben számos közönségdíjjal, és legutóbb a szakmai „Oscarral" (Arany Effie Díj) ismerték el a figura mögött álló csapat munkáját. Mint városszerte a plakátokon is látható, kis hazánkat ellepték a hasonmások, külföldiek és hazaiak egyaránt. A szervezők keresik a leghasonlóbb Emese hasonmásokat, erre külön aloldalt hoztak létre a MyVIP-en.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.