A cég 1999 óta foglalkozik informatikai eszközök eladásával, honlapját már több mint 10 ezer egyedi látogató kereste fel – mondja Csáki Zoltán, a C-Enter ügyvezetője, aki szerint most már elérkezett az idő az online értékesítésre.
Az online vásárlás ma már tízmilliárdokban mérhető forgalmat képvisel a hazai kereskedelemben, s éves növekedési üteme még mindig két számjegyű, többnyire 50 százalék feletti.
A GKIeNet legutóbbi felmérése szerint az internetes kiskereskedelmi boltok forgalma 2006-ban elérte a 30 milliárd forintot, 2007-ben pedig közel 45 milliárd forint körül alakult, ez utóbbi a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom közel fél százaléka.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.