Az amerikai DisplaySearch piackutató becslései szerint a tavalyihoz képest 16 százalékkal kevesebb, globálisan összesen 64 milliárd dollár forgalmon osztozhatnak a gyártó cégek.
A visszaesés vélhetően azért lesz, mert folytatódik az árak lemorzsolódása, másrészt gyengül a kereslet: az LCD-tévék piacán 7, a plazmáknál 6 százalékkal kevesebb értékesítéssel számolnak.
Magyarországon a lapostévé-piac hajtóereje az 1366x768 pixeles felbontású, HD Ready logót viselő LCD-televízió, ebben a kategóriában a piaci kereslet fokozatosan a nagyobb képernyőméretek felé tolódik el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.