BUX 51,946.86
+1.26%
BUMIX 4,349.07
+1.83%
CETOP20 2,359.97
+0.75%
OTP 17,895
+1.39%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
+2.18%
-0.27%
+0.22%
ZWACK 16,400
0.00%
+0.85%
ANY 1,605
+1.58%
RABA 1,510
-0.33%
0.00%
-0.23%
-1.11%
+2.11%
OPUS 249.5
+1.84%
+0.62%
+1.61%
+0.90%
+0.94%
OTT1 149.2
0.00%
+4.80%
MOL 2,446
+1.49%
+1.01%
ALTEO 1,395
+2.57%
+1.12%
+4.00%
EHEP 1,945
+2.37%
0.00%
+3.79%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.24%
+0.23%
0.00%
0.00%
SunDell 37,400
0.00%
+1.52%
0.00%
-4.09%
0.00%
0.00%
+0.96%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

A Ford vezére továbbra is magángéppel repül

Alan Mullaly ugyan beleegyezett abba, hogy fizetését két éven át 30 százalékkal csökkentsék, de továbbra sem kell kereskedelmi repülőjáratokkal utaznia.

A Ford vezérigazgatója tavaly összesen 37 százalékos jövedelemcsökkenést könyvelt el, fizetése 13,6 millióra esett és prémiumot sem kapott – írja az AP. Az amerikai tőzsdefelügyeletnek (SEC) benyújtott dokumentumok szerint azonban biztonsági okokból továbbra is magánrepülőgépen utazik.

2008-ban a vezér légiutazásai mintegy 344 ezer dolláros költséget jelentettek a cég számára, az összeg a megelőző évinek kevesebb mint fele. A Ford korábban már közölte, hogy eladja magánrepülőit, annak ellenére, hogy a legnagyobb autógyárak közül egyedüliként eddig nem részesült állami támogatásban. Mint hogy nem az adófizetők finanszírozzák, Mulally útjait eddig nem is érte olyan kritika, mint a GM vagy a Chrysler vezetőinek viselkedését.

Idén a Ford egyetlen alkalmazottja sem kap teljesítmény alapú bónuszt, mint a cég fogalmaz, ezzel osztoznak a fizikai dolgozók áldozatán. A szakszervezeti tagok munkahelyük megtartása érdekében a fizetett szabadságok és a túlórapénzek megkurtításába is beleegyeztek.

Kapcsolódó cikkek