A YouTube külön aloldalon teszi elérhetővé a teljes terjedelmükben elérhető filmeket és televíziós műsorokat, az oldal pedig a "show" gombbal elérhető lesz a nyitólapról is - jelenti az AP.
Miután a múlt héten bejelentette együttműködését a Universal Musickal, a videómegosztó számos újabb partnerrel kötött szerződést.
Így a portál mostanra a legnagyobb konszerneken kívül (Sony, CBS, Lions Gate, Metro-Goldwyn-Mayer, Liberty Media) több kisebb vállalattal, többek között a Discovery-vel és a National Geographic-kal is megállapodott.
A YouTube megosztja a reklámbevételeket a tartalomszolgáltatókkal, a cég vezető termékmenedzsere szerint a mai bejelentés "az első lépés egy hosszú távú elkötelezettség felé". A mai napon induló új médiatár egyelőre főként olyan régebbi filmeket (Cliffhanger, Casino Royal) és műsorokat foglal magába, amelyek korábban már más internetes forrásokon keresztül is eléretőek voltak.