Cégvilág

Többszáz teljes film a YouTube-on mától - Klikk

A YouTube ma bejelentette: jelentősen bővíti film és televíziós műsorkínálatát. A videómegosztó tucatnyi új médiacéggel kötött megállapodást és új reklámozási szolgáltatást is indít.

A YouTube külön aloldalon teszi elérhetővé a teljes terjedelmükben elérhető filmeket és televíziós műsorokat, az oldal pedig a "show" gombbal elérhető lesz a nyitólapról is - jelenti az AP.

Miután a múlt héten bejelentette együttműködését a Universal Musickal, a videómegosztó számos újabb partnerrel kötött szerződést.

Így a portál mostanra a legnagyobb konszerneken kívül (Sony, CBS, Lions Gate, Metro-Goldwyn-Mayer, Liberty Media) több kisebb vállalattal, többek között a Discovery-vel és a National Geographic-kal is megállapodott.

A YouTube megosztja a reklámbevételeket a tartalomszolgáltatókkal, a cég vezető termékmenedzsere szerint a mai bejelentés "az első lépés egy hosszú távú elkötelezettség felé". A mai napon induló új médiatár egyelőre főként olyan régebbi filmeket (Cliffhanger, Casino Royal) és műsorokat foglal magába, amelyek korábban már más internetes forrásokon keresztül is eléretőek voltak.

videómegosztó Metro cbs tv film National Geographic Sony discovery youtube show
Kapcsolódó cikkek