Túl sok táska ment el akciósan a Burberrynél
A Burberry szerint a gyenge eredményt az indokolja, hogy több terméket értékesítettek leértékelve, mint teljes áron, s ez összességében veszteséget hoztak a cégnek.
A londoni székhelyű konszern a gazdasági válság miatt teljesen beszüntette alacsonyabb kategóriás Thomas Burberry termékeinek gyártását Spanyolországban.
A Burberry árbevétele ugyanakkor 21 százalékkal 1,2 milliárd fontra nőtt. A vállalat 12 százalékkal bővítette kiskereskedelmi területeit. Angela Ahrendts, a vállalat vezérigazgatója kifejtette, a Burberry a közeljövőben kezdi a lezserebb kollekciójának, például farmerek értékesítését Burberry Brit márkanéven. Ugyanezen a néven kerülnek a forgalomba a cég parfümjei is. A vezérigazgató ígéri a Burberry farmertáskát már 125 dollárért meg lehet majd vásárolni, egyelőre az Egyesült Államokban.


