BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A válság ellenére is megéri luxusüzletet nyitni Budapesten

Bár a válság kissé visszaveti a luxusboltok forgalmát, a prémium termékek gyártóinak megéri a budapesti jelenlét.

Hamarosan egy újabb híres márka, az Emporio Armani tűnik fel a budapesti Andrássy úton.

Nem olcsó egy ilyen üzlet nyitása, négyzetméterenként akár 2500 euróba is kerülhet. Normál gazdasági körülmények között három-öt éven belül megtérül a beruházás. A recesszió hatását főleg a top prémium kategóriás termékek – elsősorban órák, ékszerek – forgalmán érzik meg a boltok.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.