Kína tartja el a német luxusautó-gyártókat
A szeptemberben kezdődő javulás folytatódott, így novemberben a BMW 11,5 százalékkal több, 107 686 autót adott el. Akárcsak az Audi és a Daimler, a BMW is kiemelkedően teljesített Kínában, ahol az eladások száma 39,7 százalékkal emelkedett - jelenti az AFP.
A BMW ennek ellenére globálisan 12,2 százalékos csökkenésről számolt be a január és november közötti időszakban. Az év első hónapjában még így is a BMW vezet a német luxusgyártók között, 1,162 millió eladott autóval. A Daimler 1,02, az Audi 870 600 gépkocsit értékesített ebben az időszakban.
A részletes beszámoló szerint a BMW 13,8 százalékkal több Minit adott el novemberben, mint az előző hónapban, a cég pedig az év utolsó hónapjában is a növekedési trend folytatására számít.
Az Audi 8,9 százalékkal növelte eladásait novemberben, a kínai piacon a növekedés101,9 százalékos volt, így a cég máris túlteljesítette ottani éves eladási célját. A Daimler hétfőn közölte, hogy novemberben 8 500 autót adott el Kínában, csaknem háromszor annyit, mint októberben.