Kosarat kapott a Google
Egyelőre sem a Yelp, sem a Google nem kommentálta tárgyalások megszakadásáról szóló híreket. A TechCrunch szakmai portál szerint a Yelp állt fel a tárgyalóasztaltól, akkor, amikor úgy tűnt, semmi nem akadályozza az üzlet megkötését.
Mint arról a Telegraph beszámol, nem tudni, hogy a Yelp jobb ajánlatot kapott-e a Google 500 millió dolláros javaslatánál. A Yelpet 2004-ben alapított két, korábban a PayPalnál dolgozó informatikus. A portál mostanra piacvezetővé vált a lokális üzletek listázásában és a helyhez kötött hirdetésekben. Az oldalt havonta 25 millióan látogatják az Egyesült Államokban és a márka jelen van Nagy-Britanniában és Kanadában is.
A Google egyre nagyobb figyelmet fordít a helyi tartalmakra, 2009 júniusában bővítette a cégek beállítási lehetőségeit és a Google-on megjelenő vállalatok akár térképet is illeszthetnek profil oldalaikba.


