Cégvilág

Kosarat kapott a Google

A helyi céginformációkra és hirdetésekre specializálódó Yelp a hírek szerint visszautasított a Google 500 millió dolláros vásárlási ajánlatát.

Egyelőre sem a Yelp, sem a Google nem kommentálta tárgyalások megszakadásáról szóló híreket. A TechCrunch szakmai portál szerint a Yelp állt fel a tárgyalóasztaltól, akkor, amikor úgy tűnt, semmi nem akadályozza az üzlet megkötését.

Mint arról a Telegraph beszámol, nem tudni, hogy a Yelp jobb ajánlatot kapott-e a Google 500 millió dolláros javaslatánál. A Yelpet 2004-ben alapított két, korábban a PayPalnál dolgozó informatikus. A portál mostanra piacvezetővé vált a lokális üzletek listázásában és a helyhez kötött hirdetésekben. Az oldalt havonta 25 millióan látogatják az Egyesült Államokban és a márka jelen van Nagy-Britanniában és Kanadában is.

A Google egyre nagyobb figyelmet fordít a helyi tartalmakra, 2009 júniusában bővítette a cégek beállítási lehetőségeit és a Google-on megjelenő vállalatok akár térképet is illeszthetnek profil oldalaikba.

helyi hirdetés vétel Yelp Google
Kapcsolódó cikkek