Újabb képernyő felé nyitnak a T-márkák
A mobiltelefon, a televízió és a számítógép után a digitáliskönyv-olvasók képernyőjében is üzletet keres a Magyar Telekom két lakossági márkája, a T-Home és a T-Mobile. A távközlési cég olyan modell forgalmazásával indul, amely még nem tartalmaz SIM kártyát. Az egyszerűbb e-book készülékek arra is alkalmasak, hogy a cég előre felmérje a hazai piaci keresletet.
A társaság illetékesei szerint az e-bookok megjelenése jót tehet a hazai kortárs irodalomnak is, mivel a mai nyomdai árak miatt a művek nehezebben juthatnak el az olvasóhoz. Úgy látják, az eszközön tárolható tartalmak egy idő után elmehetnek a nyomtatott sajtó, illetve az egyetemi jegyzetek irányába is.
A T-Home és a T-Mobile által forgalmazott e-bookon hozzávetőlegesen 1000 kötetnyi digitális irodalom is tárolható, a közel 60 ezer forintba kerülő eszközt 300 magyar klasszikussal feltöltve árulja a cég. A zsebkönyv formátumú készülékre számítógépen keresztül tölthetők át további könyvek, dokumentumok. A Magyar Telekom a hazai könyvpiac meghatározó szereplőivel digitális könyváruház kialakítását is tervezi. SGy


