A Stadlernek szerelhet vonatokat a MÁV-Gépészet
A vezérigazgató megemlítette, hogy a cégnek esélye van a MÁV-START Zrt. által vásárolni kívánt motorvonatok összeszerelésére a Szolnoki Járműjavító telephelyen. A már üzemelő villamos motorvonatok magasabb szintű (K4, K5 jelű) karbantartási munkáit a társaság a Stadler cég alvállalkozójaként fogja végezni. Jelentős külső megrendelése van a társaságnak az ÖBB TS (osztrák vasúti karbantartó) vállalattól a hagyományos villamos motorok javítására, azok alkatrészeinek gyártására.
A vezérigazgató elmondta: 2009-ben, a társaság megalakulásának második évében az előzetes számítások szerint 43 milliárd bevétel mellett várhatóan 40 millió eredménnyel lesz képes zárni az évet, míg 2008-ban 45 milliárd bevétel mellett 178 millió forint eredményt ért el a társaság, amit a vállalatkialakítás, beolvadás többletráfordításai mellett valósított meg. A cég idén mindössze 38 milliárd forintos árbevételt és szolid, 10 millió forintos nyereséget tervez.
A társaság hatékonyságjavítás területén elért eredményeit jól szemlélteti az a tény, hogy 2009-ben 4,7 százalékkal növelte az egy főre jutó árbevételét, miközben a megrendelések értéke csaknem 5 százalékkal csökkent 2008-hoz képest.
Zaránd szerint a múlt évjelentős eredménye a MÁV Cargo teherkocsi-javításra kiírt közbeszerzési pályázaton elért siker, amely 2010 októberéig biztosítja a megrendeléseket, 1,2 milliárd forint értékben.
A társaság a MÁV Csoporton kívüli megrendeléseit folyamatosan növelte. A 2007-es 198 millió forintos árbevétel után, 2008-ban 512-re, míg a múlt évben már 906 millió forintra emelkedett az ebből származó bevétel. A vezérigazgató várakozása szerint a társaság külső bevételei a következő években jelentősen emelkedhetnek.

