BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Intézze online! Fejlesztik netes szolgáltatásaikat az energiaszolgáltatók

Látványosan fejlesztik lakossági internetes szolgáltatásaikat a hazai energiaszolgáltatók.

A Tigáz áprilisban jelenik meg online ügyintézési rendszerének új változatával, a Főgáz most indít hasonló, lendületes programot, az Elmű-Émász és az E.On tavaly tette a korábbinál sokkal ügyfélbarátabbá e szolgáltatásait.

A folyamatot a nemzetközi trendek mellett Magyarországon az is gyorsította, hogy 2008-ban az EMFESZ megjelent az akkori körülmények között legfejlettebb online ügyfélszolgálattal.

Ám miközben a szolgáltatás egyre népszerűbb, nem hozza azt a megtakarítást, amelyet annak alapján várhatnánk, hogy részben kiváltotta a hagyományos és a telefonos ügyfélszolgálatot. Az egyetemes szolgáltatóknak ugyanis továbbra is kötelező ügyfélszolgálati irodákat fenntartaniuk, ezek azonban sokszor kihasználatlanok.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

A témáról szóló jegyzet itt olvasható

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.