A New Yorker divatvállalat közel 1.6 milliárd eurós forgalmat bonyolított le, mellyel 14 százalékos növekedést ért el 2009-ben – áll a társaság közleményében. 2009 végére 774 üzlet képviselte a vállalatot Európa és a Közel-Kelet 27 országában. Az olaszországi és portugáliai New Yorker üzletmegnyitók szintén a vállalat eredményes növekedését bizonyítják. Továbbá, az orosz piacon, a New Yorker megnyitotta saját tulajdonában álló üzleteit kiépült franchise rendszere mellett.
A 2010-es év további új piacok hódításával folytatódik. A New Yorker többek között Montenegróban és Luxemburgban kívánja bővíteni hálózatát. A vállalat tovább növeli üzleteinek számát azokban az országokban is, amelyekben erős jelenléttel rendelkezik, így összesen legalább 140 üzlet megnyitását tervezi, elsősorban Európában.