Cégvilág

Hell: Már Nagy-Britanniában is hasít a miskolci cég - itthon piacvezető

Márciusban a brit Sainsbury's áruházainak polcaira is felkerül a magyar fejlesztésű és gyártású HELL energiaital.

Az AC Nielsen piackutató cég adatai szerint 2009-ben a közismerten nehéz gazdasági környezetben is 140 százalékos mennyiségi piacrész növekedést eredményeztek a termék eladásai.

Néhány hete már elérhetőek Nielsen piackutató cég adatai a magyar energiaital-piac 2009 évéről. Az adatokból kiderül, hogy a miskolci központú HELL 7,2 millió literes forgalmával egyedül többet ad el, mint a piacon versenyző két meghatározó multinacionális márka összesen. A HELL – piackutató által mért – részesedése mennyiségben 13,2%, értékben pedig 16%, amely azt is mutatja, hogy kiegyensúlyozott árazási politika alkalmazásával érte el sikereit a termék. Magyarországon a 2008-as, éves 61%-os mennyiségi növekedés után 2009-ben 38%-ot produkált a márka, amely egyedülálló siker az egész üdítőital-piacon.

Nagy Zsolt, a cég globális marketingigazgatója elmondta: „A márka növekedésével a magyar energiaital-piac, az egész élelmiszeripar és kiskereskedelem egyik üde színfoltja. Nagy öröm, hogy ezen a kompetitív, a világon mindenütt multinacionális cégek által meghatározott piacon tudtuk tovább növelni piaci részesedésünket.

"Nagyon büszkék vagyunk hazai eredményeinkre, amelyet lojális fogyasztóinkkal, kereskedelmi partnereinkkel és beszállítóinkkal közös sikerként kezelünk. Erre a háttérre alapozzuk nemzetközi terjeszkedésünket."

 

Nielsen energiaital nagy zsolt Hell sainbury's
Kapcsolódó cikkek