tévéreklám

Milyen reklámoknak "dőlünk be" legjobban?

A legjobban az élelmiszer, egészséget vagy szépséget szolgáló kozmetikumok és testápolók vásárlásának hatnak a reklámok. A nyomtatott sajtóban közölt hirdetések főleg ruházati cikkek és szórakoztató elektronikai készülékek beszerzését befolyásolják. Tíz recept nélküli gyógyhatású készítmény vásárlója közül nyolcnál játszik szerepet a tévé-reklám.
2010.12.22. 16:20 Olvasási idő: 0 perc

Reklámbevételek: hasít az internet

Nőhet az év második negyedében az internetes és a kábeltelevíziós reklámbevétel a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva – állítja a Marketing&Media és az Ipsos által készített, Magyar Médiaindex néven futó, hirdetők, médiatulajdonosok és ügynökségek körében készített felmérés.
2010.04.22. 05:00 Olvasási idő: 0 perc