A lap úgy tudja, hogy az autóbusz-trolibusz, a villamos és a HÉV-metró területekért felelős üzemeltetési vezetők még az Antal Attila korábbi vezérigazgató idején végrehajtott átszervezéskor kerültek légüres térbe. A korábbi ágazati üzemigazgatók által vezetett szervezeti egységeket ugyanis megszüntették, de az új struktúrában megfelelő feladatkört nem rendeltek hozzájuk, így munkakör nélkül maradtak, de azóta is a cég alkalmazásában álltak.
Így viszont feladat- és hatáskör híján gyakorlatilag anélkül veszik fel jelenlegi, csaknem egymilliós havi fizetésüket, hogy munkavégzésre önhibájukon kívül nincs lehetőségük.
A lap úgy tudja, hogy ennek rendezésére a napokban a cég jogászai azt a megoldást javasolták Kocsis István vezérigazgatónak, hogy törekedjen a közös megegyezéssel történő szerződésbontásra, igyekezzen lealkudni a vezetőknél a távozásukkor szerződésük szerint nekik járó 14-18 havi végkielégítést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.