TV, sör, chips - Mire "bukik" magyar a kánikulában focinézés közben?
Bár az időjárás a hónap elején nem kedvezett a sörivásnak, az utóbbi hetek napsütése jelentős forgalomnövekedést eredményezett. A limonádé alapú sörök, melyek csökkentett alkoholtartalmúak, szintén egyre keresettebbek a vásárlók körében. A sörhöz hasonló forgalmat generáltak az ásványvizek, a szénsavas üdítőitalokból pedig 20 százalékkal több fogyott, mint az előző hónapokban.
Rágcsálnivalókból, melyek között a hagymás-tejfölös ízű chips volt a legkeresettebb, közel 30 százalékkal több fogyott a VB ideje alatt, mint az azt megelőző időszakban.
A hőség megélénkítette a keresletet a jégkrémek iránt is, melyek között megtalálhatóak voltak a tölcséres, a dobozos/családi és a több jégkrémet tartalmazó multipack kiszerelésű termékek. A legkedveltebbek a tölcséres jégkrémek voltak, melyekből június elejétől kezdve minden héten újabb és újabb akciók várták a vásárlókat. Ezek a jégkrémek közel 40 százalékos forgalomnövekedést hoztak.
A VB katalógus több oldalán keresztül szerepeltek akciós áron LCD TV-k, DVD írók, laptopok és fényképezőgépek, melyek nagyfokú vásárlói érdeklődést váltottak ki. A televízió készülékek forgalma megduplázódott a májusi forgalomhoz képest.


