Cégvilág

Több mint 120 százalékkal nőtt az econet.hu árbevétele

A hazai médiapiacon több szegmensben is erősödött az econet.hu Nyrt az elmúlt időszakban, melyet az idei első féléves árbevétel dinamikus növekedése is jelez.

A társaság a válság ideje alatt megszerzett új értékesítési felületek révén egy több területet lefedő, ismert és piacvezető márkákat és termékeket magában foglaló portfólióval lehet jelen a válság után fellendülő piacon. 
 
Fejlődésére elsősorban a teljes hirdetési piac volumene hat, így a hirdetési szempontból értékes termékek és felületek képesek biztosítani a társaság sikerét, mely nem csak beruházás, hanem szaktudás és piacismeret kérdése is.

Az econet.hu Nyrt. Média Üzletágának értékesítési portfóliója a válság ideje alatt tovább bővült egyrészt a print területen, valamint az elektronikus médiában az országos kereskedelemi rádióval, melyek a válságon túllépve a további fejlődés és siker lehetőségét is hordozzák. A portfólióelemeken keresztül elért közönség magas létszáma, ugyanakkor az egyes termékeken keresztül jól behatárolható elérése a hirdetők számára is hatékony lehetőségeket kínál. Bár a reklámpiacon a hirdetői bizonytalanság 2010. I. félévében is érezhető volt, az econet.hu árbevétele ebben az időszakban is jelentős mértékben emelkedett.
 
A társaság által értékesített médiaportfólió sikeres kibővítése eredményeként 2009 első félévéhez képest 2010 félévére az árbevétel több mint 900 millió forinttal, több mint 120 százalékkal növekedett. Az árbevétel növekedésével párhuzamosan a bővülés miatt megnövekedett ugyan a csoport költségszintje is, mindemellett az üzemi eredmény illetve az EBITDA is mintegy 50 százalékkal javult a bázisidőszakihoz képest. A 2009 és 2010 évi egyszeri tényezők hatásait kiszűrve az első félévben az adózott eredménytartalom jelentős, 40 százalékos mértékű, 176 millió forintos javulást mutat.

 

Econet árbevétel
Kapcsolódó cikkek