A General Motors év végén megkezdi az Opel autók árusítását Kínában – jelentette ki a Frankfurter Allgemeine Zeitungnak adott interjújában a német márka vezérigazgatója, Nick Reilly. Mindeddig a GM azért nem forgalmazta az Opelt az
Európán kívüli piacokon, mert attól tartott, hogy így belső konkurenciát támasztva csökkentené más márkáinak, a Chevrolet-nek, a Buicknak és a Holdennek az értékesítését.
Nemrégiben egy másik interjúban kizárta ugyanakkor az Opel piacra dobását az Egyesült Államokban, mondván, túl sok az átfedés néhány modell között: a Buick Regal például az Opel Insignia alapjára épül. Kínában azonban az Opel meglovagolhatná a német márkák jó hírnevét, és új vevőkört szerezhetne a GM-nek, olyat, amely nem a szintén az amerikai céghez tartozó Chevrolet és Buick autókat preferálja.
A realitások talaján maradva Reilly ugyanakkor tudja, az Opel egyelőre nem tud nagy mennyiséget eladni Kínában az ottani alacsony árszint miatt. A két vezető helyi márka, a Cherry és a BYD tömegmodelljeinek ára 25–60 ezer jüan (3700–8800 dollár) között van DK
A német autógyártók ugyanakkor 12 százalékkal több, 252 ezer autót exportáltak a múlt hónapban, január és augusztus között 36 százalékkal, 2,73 millióra emelkedett a külpiacokra szállított autók száma.
A német autógyártók ugyanakkor 12 százalékkal több, 252 ezer autót exportáltak a múlt hónapban, január és augusztus között 36 százalékkal, 2,73 millióra emelkedett a külpiacokra szállított autók száma.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.